Jeugddienst Lion King geslaagd!

Vanavond hebben we weer een fijne jeugddienst gehad.
In deze dienst stond openbaring 5 centraal en dominee F. de Ronde ging voor. De muziek werd verzorgd door Desire.

Openbaring is een moeilijk stuk uit de bijbel.
Je kan het op verschillende manieren lezen en doordat we een verwijzing hadden naar the lion king werd het makkelijker om het stuk te begrijpen.
Jezus wordt dus aangekondigd als de Leeuw van Juda, maar Hij heeft de gedaante van een Lam. Hij is dus een Leeuw, een Koning met gezag, heerlijkheid en majesteit. Tegelijkertijd een onschuldig Lam dat is geslacht.

We hopen jullie de volgende keer te zien op de jeugddienst van 3 mei!

de jeugddienstcommissie

Geplaatst door: Johan Wassenaar op zondag 15 februari om 22:07 uur - Gewijzigd op: zondag 15 februari om 22:07

Super! Leuke foto's ook! Groetjes, Leanne

Door: Leanne Pantjes - Datum: woensdag 25 februari - Tijd: 1:13 - Verwijder reactie