Contact en Pastoraat
Welkom
Op deze site is veel informatie te vinden over de gemeente Adventskerk. Op deze pagina vindt u kort en bondig de belangrijkste informatie om snel contact te leggen. Daarbij ligt de nadruk op contactinformatie die voor het pastoraat van belang is. In alle gevallen waarin u niet de juiste informatie vindt, kunt u contact leggen met de scriba. Aarzel niet om te bellen of te mailen.
Mw. H.H.M. Verweij-Willering
Postadres kerkenraad
Brieven aan de kerkenraad kunnen zowel per post als per email worden verzonden:

Kerkenraad Hervormde Gemeente Adventskerk
p/a Mw. H.H.M. Verweij-Willering
2400 AM ALPHEN AAN DEN RIJN
scriba@adventskerk.info
Reserveren kerk
Praktische vragen rondom het gebruik van het kerkgebouw kunnen worden doorgegeven aan het beheerteam op deze pagina:
Contact beheer en gebruik Adventskerk
Nieuw in de wijk?
Dan is het vaak even zoeken naar de wegen binnen de wijkgemeente. Een kort kennismakingsgesprekje is dan vaak heel plezierig. Laat u het even weten als u daar prijs op stelt? Speciaal hiervoor zijn daarvoor beschikbaar:
Mw. A.J. van Staalduinen-HenryAlle adressen.
Pastoraal contact
De hervormde Gemeente Adventskerk is verdeeld in kleine wijkjes waar een team van predikant, ouderling, ouderling voor het ouderenpastoraat, bezoekmedewerker en/of HVD'ster actief zijn. Niet in elke wijk zijn alle functies ingevuld. Hoe dat bij u is? Klik op de stratenlijst en zoek uw straat op. Als u buiten het wijkgebied van de Adventskerk woont dan is uw straat niet altijd opgenomen. Klik dan op Kerk en Zanen of Alphen Noord om uw contactpersonen te vinden.
Stratenlijst
Sectie-indeling wijkgebied Adventskerk
Predikant(en)
Even snel kennismaken met de predikant(en) en pastoraal medewerker(s) voordat u hen mailt of belt? Klik op predikanten voor een korte eerste kennismaking.
Predikanten
Kerkenraad
De kerkenraad is verantwoordelijk voor het reilen en zeilen in de gemeente. U vindt een overzicht met alle kerkenraadsleden hier:
Kerkenraad
U kunt ook via het fotoboek de contactgegevens benaderen:
Fotoboek Kerkenraad
Algemeen en website
Algemene vragen of vragen rondom de website?
info@adventskerk.info
En uw gegevens?
Natuurlijk is het ook van belang dat uw gegevens goed geregistreerd staan. Voor vragen daarover, doorgeven van verhuizingen, aanvragen voor het kerkblad etc. kunt u terecht op het kerkelijk bureau. Meer informatie:
Kerkelijk bureau