Contact koster/beheer-team
Rouwdienst
Voor gebruik van de Adventskerk bij rouwdiensten kan contact worden opgenomen met dhr. F. van den Akker.

Overige vragen en reserveringen
Via onderstaand formulier kunt u een vraag bij het team van beheerders van de kerk neerleggen. Vervolgens wordt via email of telefoon contact met u opgenomen.

Uw contactgegevens:
Naam:
Straat en huisnummer:
Postcode:
Plaats:
Telefoon:
Als uw melding gaat om het reserveren van een ruimte, of het wijzigen van het reservering wilt u dan de naam van de activiteit melden, de datum, en (ongeveer) het aantal deelnemers. Dat helpt bij de verwerking van uw verzoek.
Activiteit:
Datum:
Aantal deeln:
Controlevraag:
Helaas worden dit soort email formulieren misbruikt voor spam. Om te voorkomen dat automatisch spam wordt verstuurd, wordt u verzocht de volgende controlevraag in te vullen. Wat zijn de drie letters die worden gebruikt als aanduiding voor de Protestantse Kerk in Nederland?
Afkorting:

Bericht/vraag/melding: