Draadomroep
Wat is de Draadomroep?

De Draadomroep verzorgt de uitzending van kerkdiensten vanuit een studio in de Adventskerk ,niet alleen voor mensen die langdurig aan huis gebonden zijn,maar ook voor hen, die tijdelijk niet naar de kerk kunnen komen. Voorafgaand aan de uitzending van de kerkdiensten worden verzoekplaten gedraaid voor de luisteraars.

Kanaal

Op de decoder kunt u naar meerdere kerken luisteren. De Advenskerk zit op kanaal 1.

Aanvragen verzoekplaten

Verzoeken kunnen worden ingediend bij Marijke Helversteijn telefoon 472348. Verzoekjes graag voor vrijdag 18.00 uur binnen.

Hoe kan ik een aansluiting krijgen?

Als u een aansluiting wilt, kunt in de contactlijst onderaan deze pagina met de contactpersoon aansluiting en storing contact worden opgenomen.

Wat als het kastje een storing heeft

Neem ook dan contact op met de contactpersoon aansluiting en storing. Zie het overzicht hieronder.

Overige vragen en meer informatie

Voor technische vragen of als u belangstelling heeft om uw steentje bij te dragen
kunt u contact opnemen met de voorzitter of een van de andere leden van de draadomroep.

Voor vragen tijdens de uitzendingen kunt u naar het telefoonnummer van de kerk bellen: (0172) 472672

Ook kunt u recente diensten terugluisteren of downloaden. U gaat daarvoor via de startpagina en de `Snelle Links` naar deze link:

Draadomroep
Marco Bremmer[2] [1]
(ook: Voorzitter draadomroep)
Jan Damwijk[2] [1]
Marianne Eissens[2] [1]
Henny van Etten[2] [1]
Co van Etten[2] [1]
Ed Fousert[2] [1]
Corrina Griffioen[2] [1]
Marijke Helversteijn-de Groot[2] [1]
(ook: HVD)
Wilma de Jong[2] [1]
(ook: HVD)
Diederik de Jong[2] [1]
(ook: Contact aansluiting en storing)
Jillert Pont[2]
Albert-Jan Vonk[2] [1]
Marinus Wapenaar[2] [1]
[1] Telefoonnummer is zichtbaar na inloggen.
[2] Adres is zichtbaar na inloggen.