Reactie verwijderen
Als u een reactie bent tegengekomen die u ongepast vindt dan heeft u twee opties om daar wat aan te doen:

1) Als u een account heeft kunt u inloggen en dan opnieuw deze reactie verwijderen. De reactie wordt dan van de site gehaald.

2) Als u geen account heeft dan kunt u mailen naar info@adventskerk.info. De reactie wordt dan snel verwijderd. Het is handig om in uw mail te melden dat het gaat om reactie: 59 op bericht: 86. Neem deze tekst bij voorkeur letterlijk op in uw mail.

Mocht u door een reactie zijn gekwetst of onaangenaam zijn bejegend dan bieden we daarvoor onze excuses aan. Weliswaar dragen we geen verantwoordelijkheid voor de reacties die door bezoekers worden geplaatst. We willen wel zo snel mogelijk in actie komen om het betreffende bericht te verwijderen.