Cornerstone - Jeugd & Jongeren
Introductie

The Cornerstone is bedoeld om op zondag en door de weeks een ruimte voor het jeugdwerk in de kerk te hebben. Die ruimte is in de hoek van de kerk gemaakt waar voorheen de oppasruimte was, en heeft een eigen ingang. Op de eerste etage is ook een toiletgroep beschikbaar.

Achtergrond bij de naam

De ruimte voor de jeugd heeft als naam: `The Cornerstone`. Een verwijzing naar de hoek in de kerk waar de ruimte is en ook een verwijzing naar Jezus als onmisbare Hoeksteen.

Luister hier naar de achtergrond bij de keuze voor deze naam:

The Cornerstone (Adventskerk)
Castellumstraat 1f
Alphen aan den Rijn
info@thecornerstone.info
www.thecornerstone.info

Jeugdouderlingen

De jeugdouderlingen proberen als een spil in het web het jeugdwerk te stimuleren, en te ondersteunen. Aan diverse activiteiten wordt een bijdrage geleverd, en met vragen of suggesties kun je dus altijd bij een van hen aankloppen:

Jeugdouderling
Barendregt, Mw. E. Vliestroom 163
Hoogendijk, Dhr. J. Korenmolen 79
Stigter - Verschuur, Mw. H.C. Paltrokmolen 30172 - 495 250

Archief - Feestelijke opening

Op zaterdag 29 juni 2013 is The Cornerstone feestelijk geopend door Jan de Lange en Marius Schreuders. Een impressie is hier te zien.