BBQ - Cornerstone 1 jaar

Het is op één dag na een jaar geleden dat de Cornerstone feestelijk werd geopend. Inmiddels is deze plek niet meer weg te denken. Verschillende activiteiten vinden hier hun honk. Dat werd met leiding van verschillende jeugdwerkactiviteiten vanavond met een bbq gevierd.

In alle rust kon de start van de voetbalwedstrijd worden gezien, terwijl anderen de werking van de gehuurde bbq evalueerden. De evaluatie voor de TV binnen was duidelijk: dit loopt uit op een verlenging en penalty`s en dan wint Brazilië waarschijnlijk net... Na deze bespiegelingen kwamen de eerste burgers en worstjes binnen en werd verder gepraat over het komende seizoen waar weer een hoop leuke dingen gaan gebeuren. In de hele gemeente en ook voor/met de jongeren.

Om te beginnen bijvoorbeeld met het Startweekend..... Nog even opgeven als je dat niet hebt gedaan!

Geplaatst door: Jeugdouderlingen op zaterdag 28 juni om 21:02 uur - Gewijzigd op: zaterdag 28 juni om 21:02