LEV 1 april (geen grap!)

"Hallo LEV`ers,

Aankomende zondag, 1 april (geen grap!), zijn jullie weer van harte welkom in de jeugdruimte van de Maranathakerk om met elkaar een leuke avond te hebben en verder te praten.
We starten om 18.30 u.

Op 9 juni aanstaande wordt de EO-jongerendag gehouden, een ontzettend gaaf evenement in voetbalstadion Gelredome te Arnhem. Tijdens deze dag zul je ervaren dat er heel veel jonge christenen zijn die elkaar dan kunnen ontmoeten, een onvergetelijke ervaring. We willen er met een groepje naartoe dus misschien wil je er alvast over nadenken!

Tot zondag en een goed weekend.

Geplaatst door: Leiding LEV op vrijdag 23 maart om 09:14 uur