Koken met de Meeting

Als afsluiting van het seizoen hebben we met elkaar gekookt en gegeten in het Wellant college. Vooraf hadden we heerlijk stokbrood met kruidenboter. Vervolgens hebben 3 groepjes zich bezig gehouden met het maken van een heerlijke en gezonde pizza. De heren hebben een salade gemaakt. Ondertussen zorgde Robert met een hapje voor de inwendige mens die aardig trek begon te krijgen. Na even wachten waren de pizza’s klaar en konden we aanschuiven. De pizza’s en de salade smaakten goed! Na de afwas hebben we pannenkoeken gebakken voor het toetje en de pannenkoekbak (lees: gooi ;)) kunsten van Eveline . Het toetje bestond uit ijs, fruit, pannenkoeken en slagroom.
Na het eten hebben we nog een paar potjes Jungle speed gespeeld waar het er fanatiek aan toe ging… Een gezellige afsluiting van een leuk seizoen! Na het startweekend gaan we weer verder. Heb je je nog niet opgegeven voor het startweekend?! Doe dit dan door een mailtje te sturen naar meeting@adventskerk.info.

Geplaatst door: Meeting op zondag 17 juli om 17:32 uur