12+ / LEV in Drievliet

Op 5 september 2009 vertrokken we met een groep 12+ers richting attractiepark Drievliet.

Hoewel de voorspellingen anders deden vermoeden hadden we mooi weer en hebben geen druppel regen gezien.
Dat sommigen toch nat werden kwam van attracties met water.
Omdat kennelijk veel mensen rekening hielden met slecht weer was het niet echt druk in het park. Hierdoor kon iedereen bijna onbeperkt in allerlei attracties. Dit had hier en daar wel wat misselijkheid tot gevolg. Maar dat mocht de pret niet drukken.
Dat het een mooie dag was is te zien aan de foto’s.

Groeten,
Jan, Winke, Heleen, Jan en Anne-Marie

Ps. Dank aan alle autorijders die ons hebben gebracht of opgehaald!!

Geplaatst door: Jan de Lange op zaterdag 5 september om 18:54 uur

Wat een leuk initiatief!! Fantastisch dat zo\'n grote groep jongeren elkaar opzoekt!

Door: Gerrit-Jan - Datum: zondag 6 september - Tijd: 13:24 - Verwijder reactie

heel leuk onze jongeren zo bezig te zien een stukje ongdwongen kerk zijn

Door: Kees Pont - Datum: zondag 6 september - Tijd: 21:26 - Verwijder reactie

Van Sanne en Johan heb ik begrepen dat ze een hele leuke dag hebben gehad!! geweldig bedankt voor dit initiatief en een heel goed nieuw 12+/LEV seizoen toegewenst. J. Henzen

Door: J. Henzen - Datum: maandag 7 september - Tijd: 12:46 - Verwijder reactie

Leuk idee om het seizoen zo te beginnen. Erg entousiaste verhalen gehoord.

Door: Gera Klaasse - Datum: woensdag 9 september - Tijd: 18:04 - Verwijder reactie