Meeting succes!

Zondagavond 29 maart was de eerste avond van jongerensamenkomst Meeting. Om half vijf druppelden de eerste gasten binnen, waarna het merendeel van de jongeren om vijf uur binnen was. De opkomst was met ruim 20 mensen boven verwachting, waar we met zijn allen erg dankbaar om zijn. Het thema van de avond was ‘geluk.’
Onder het genot van een lekker glaasje fris werd de groep in tweeën verdeeld, om vervolgens met elkaar na te denken wat ‘geluk’ nou eigenlijk in houdt en hoe je hier als christen mee om gaat. Na deze hersenvermoeiende activiteit werden de tafels met verenigde inspanning gedekt. Vervolgens werd er met elkaar onder het genot van een broodje knakworst of krentenbol nog even druk nagepraat over het hele thema. Ook werd er druk nagedacht over de toekomst en invulling van de komende Meetings. Hier zijn we als organisatie erg blij mee, omdat we uiteindelijk tóch willen dat de Meeting voor en door de jongeren zelf wordt georganiseerd. En wie kunnen daar beter over oordelen dan de jongeren zelf?
Ook de afwas was zó gepiept, iedereen hielp graag even mee. Na een korte evaluatie met de groep bleek dat het merendeel enthousiast is over het idee en dat ze graag nog eens komt. De volgende Meeting zal verschillen van de huidige, omdat we graag nog wat willen experimenteren met de wensen en behoeften van de deelnemers.
We kunnen terugblikken op een gezellige avond die zijn uitwerking niet heeft gemist. De opkomst was goed, evenals de boodschap en de reacties. De volgende Meeting staat gepland op zondagavond 26 april. Ben je nieuwsgierig en wil je op de hoogte gehouden worden? Mail ons dan op meeting@adventskerk.info.
We hopen iedereen weer terug te zien op de tweede editie van Meeting.

Geplaatst door: Robert Blijenbergh op dinsdag 31 maart om 10:55 uur - Gewijzigd op: dinsdag 31 maart om 10:57

Het was écht erg gezellig! Ik denk dat het een onwijs leuke groep kan worden.. Eerste keer is altijd wat onwennig.. Ben benieuwd naar de volgende keer! Groetjes

Door: Leanne - Datum: dinsdag 31 maart - Tijd: 20:22 - Verwijder reactie