Nieuwjaarsontmoeting 4 januari

Dag allemaal,

Het is bijna oud&nieuw! Misschien heb je grote plannen met allerlei vrienden, kilo's vuurwerk en een boel gezelligheid. Bijna elk jaar is het iets bijzonders! Ook in de Adventskerk willen we dit niet ongemerkt voorbij laten gaan. Hieronder zie je een uitnodiging voor een nieuwjaarsborrel. Op zondag 4 januari willen we na de ochtenddienst in een kort moment elkaar gelukkig nieuwjaar wensen en proosten op 2009. We ontmoeten elkaar in de jeugdruimte, het duurt tot ca. 12 uur. Ik hoop jullie daar allemaal te zien!

Tot dan! Groetjes,

Geplaatst door: Jan Domburg op vrijdag 26 december om 14:16 uur

Leuk initiatief en het was gezellig!

Door: Leanne - Datum: zondag 4 januari - Tijd: 12:59 - Verwijder reactie