Bericht Jeugdwerker Ester

Inmiddels ben ik begonnen met het kennismaken met het kerkelijk jeugdwerk. Wat mij direct al opviel is het enthousiasme wat van iedereen, te beginnen met de jeugdouderlingen, afstraalt. Het is goed te ontdekken dat het jeugdwerk een centrale plaats inneemt in de gemeente.
De komende tijd zal ik me vooral bezig houden met het kennismaken met alles wat met het jeugdwerk te maken heeft. Dat wil zeggen, met de leiding van allerlei groepen, met de activiteiten en natuurlijk met de jeugd zelf. Op deze manier hoop ik dat we met elkaar positieve ontwikkelingen in het jeugdwerk kunnen bewerkstellligen. Wie weet wat er allemaal nog mogelijk is!
Wie niet wil wachten tot ik zelf het initiatief neem om een clubavond, een gespreksgroep of iets anders mee te maken, kan natuurlijk altijd contact opnemen, dan pas ik mijn agenda graag aan.

Hartelijke groet,

Ester van Dijk