Extra leiding kindernevendienst gezocht

Momenteel zijn wij z.s.m. op zoek naar een nieuwe leidster/leider voor de kindernevendienst bij de oudere kinderen (groep 5 t/m 8).

Mocht u hierin geïnteresseerd zijn, dan kunt u via de mail contact opnemen met de voorzitter, Heleen Stigter. Het mailadres is heleenstigter@kpnplanet.nl.

Uiteraard kunt u ook -geheel vrijblijvend- een keertje bij een kindernevendienst komen kijken en nagaan of dit daadwerkelijk iets voor u is. Ook hiervoor kunt u de voorzitter benaderen per mail.

Geplaatst door: Heleen op zondag 2 november om 20:28 uur