Jongvolwassenkring leuke avond

Voor de oudste jongeren (die eigenlijk al volwassen zijn, maar zich gewoon jong voelen ;-) was er dinsdagavond weer een bijeenkomst. Dit keer aan de hand van een spel. Om de beurten kreeg iedereen een kaart met een vraag. Op tafel lagen foto's. Je kon een foto kiezen die je aansprak en antwoord geven op de vraag. Het waren geen 'weet' vragen, je kon ook niet winnen. Maar we kwamen wel wat meer van elkaar te weten.... Vragen waren er zoals: wat vind je belangrijk in de kerk? Wat vind je een lastige persoon in de bijbel? Wat betekent liefde voor jou? Zoals je ziet heel wisselend. Soms korte antwoorden, soms wat uitgebreider, net zoals het uitkwam. Maar erg leuk om zo ervaringen te delen! Aanhaken kan elke keer.... De data staan in de agenda, en je bent ook onaangekondigd welkom. De invulling wisselt maar draait wel om een ontspannen gesprek met elkaar!

Geplaatst door: Dick op dinsdag 21 oktober om 23:16 uur