C-Challenge - Jongerendienst

In de Lichtkring is een groep jongeren bezig geweest om een digitale jongerendienst te organiseren. Deze bijeenkomst heeft de naam C-Challenge gekregen en staat voor de uitdaging(en) die jongeren juist nu mogelijk tegenkomen om te geloven in deze Coronatijd.

Aanstaande zondag 29 november om 16:00 zullen we met een beperkt aantal jongeren deze dienst vanuit de Cornerstone meebeleven - en ook jongeren uit andere Alphense kerken doen mee vanaf hun eigen locatie(s) -, maar verder kunnen jullie deze dienst ook eventueel gewoon thuis meebeleven via Kerkomroep.nl (zoek op `Lichtkring`).

Het wordt een viering met eigentijdse praise en popmuziek door een kleine band, een korte overdenking door dominee Anne-Marie van Briemen en een spel. Dit alles met als thema “Challenge, dare to believe!”. Want wat een uitdaging is het om te geloven als jongere in 2020! Hoe uit je je geloof? Voor welke extra uitdagingen sta je nu als mens en als christen met alle beperkingen door Corona?

Er zitten ook wat interactieve momenten en een spel onderdeel in de dienst, mocht je daar ook aan mee willen doen stuur dan even een mailtje aan jeugdouderlingen@adventskerk.info, dan sturen wij de benodigde aanvullende informatie.

Wie weet tot zondag `online`...

Geplaatst door: Jeugdouderlingen op donderdag 26 november om 20:40 uur - Gewijzigd op: donderdag 26 november om 20:48