Verslagje Sirkelslag KIDS 2020!

Afgelopen vrijdagavond 20 november hebben maar liefst 13 kinderen vanuit de Adventskerk meegedaan aan deze editie van Sirkelslag KIDS.

We volgden de apostel Paulus tijdens zijn rondreis om het goede verhaal van Jezus en God te delen. Zo leerden we dat hij veel meer deed dan enkel rustig brieven schrijven en verhalen vertellen. Ja, hij maakte spannende reizen naar verre landen en onbekende steden. Hij werd gevangengenomen en belandde in bijzondere en spannende situaties. Toch stopte hij niet om te vertellen over Jezus en God!

Door middel van het spelen van diverse spellen kwam bovenstaande allemaal aan bod. Er moesten geluiden geraden en daarna getekend worden, met elkaar een ritmische melodie ingestudeerd worden en zelfs een hindernisparcours afgelegd worden met bekertjes water in de hand om `ons schip leeg te hozen`!

De jury was streng doch rechtvaardig, en aanstaande maandagmiddag wordt bekend op welke plek we landelijk zijn geƫindigd, we zijn erg benieuwd. Met precies 411 punten zou zo maar het volkslied kunnen klinken!

Al met al was het een erg geslaagde avond, en voor volgende jaar zeker weer voor herhaling vatbaar!

Ps: hopelijk is niemand misselijk geworden van de vele kruidnootjes:)...

Geplaatst door: Jeugdouderlingen op zaterdag 21 november om 19:58 uur - Gewijzigd op: zaterdag 21 november om 20:05