Gezellige en waardevolle avond!

Afgelopen zaterdag 23 november zijn we met een groep van 20 jongeren gezellig gaan bowlen.
Vooraf hebben we met elkaar pizza gegeten in de Cornerstone en toen met z`n allen op de fiets richting bowling baan.

Wel of geen hekjes, maakte niet uit! Er werd fanatiek gebowld en er zijn vele strikes gegooid. Tussen door gezellig gekletst, en door sommigen werd zelfs een klein dansje gemaakt...

Al met al weer een geslaagde en waardevolle avond, graag tot ziens bij een van de andere activiteiten de komende periode.

Let hiervoor goed op de agenda van de Cornerstone, ook hier op de site vinden!

Geplaatst door: Heleen Stigter, jeugdouderling op vrijdag 29 november om 19:33 uur - Gewijzigd op: vrijdag 29 november om 19:34

Fijn te lezen dat het weer een leuke avond is geweest, en nu op naar het Top2000 Relicafe en de Nieuwjaarbingoborrel!!

Door: Nico Oosterom - Datum: vrijdag 29 november - Tijd: 19:46 - Verwijder reactie