Sirkelslag KIDS erg geslaagd!

Afgelopen vrijdagavond 15 november hebben we met een groepje erg enthousiaste 8 tot 12 jarigen deelgenomen aan het vanuit JOP georganiseerde Sirkelslag KIDS.

Aan de hand van het bijbelverhaal over Daniel en de leeuwenkuil heeft het team `CornerKids` diverse opdrachten en spelletjes gedaan.

Er moest bv blind geproefd worden van een tiental `gezonde & ongezonde dingen` en dan moest er opgeschreven worden wat het was. Denk hierbij aan bv een stukje tomaat, rauwe(!) ui, maar ook een spekje en een chipje kwamen voorbij!

Verder moest er een standbeeld geknutseld worden met een hoofd van goud, een zilveren romp etc. (zie het resultaat hiernaast!), en daarna moest men gedurende 3 minuten proberen dit beeld zo vaak mogelijk om te gooien met een tennisbal vanaf 5 meter afstand.

Naast nog twee spellen heeft het team tenslotte ook een tweetal collages gemaakt met zoveel mogelijk positieve boodschappen en woorden, welke opgestuurd zullen worden naar Jeugddorp `De Glind`, om de kinderen aldaar een hart onder de riem te steken.

De jury was streng doch rechtvaardig, en aanstaande maandagmiddag wordt bekend op welke plek we landelijk zijn geƫindigd, we zijn erg benieuwd...

Al met al was het een erg geslaagde avond, en voor volgende jaar zeker voor herhaling vatbaar!

Geplaatst door: Leiding CornerKids & Jeugdouderlingen op zaterdag 16 november om 15:52 uur - Gewijzigd op: zaterdag 16 november om 15:53

Nog even voor de volledigheid: team CornerKids is landelijk uiteindelijk 131e van de 34o deelnemende teams geworden, best goed voor de eerste keer...!!

Door: Leiding CornerKids & Jeugdouderlingen - Datum: zaterdag 23 november - Tijd: 14:21 - Verwijder reactie

Goed gedaan , de volgende keer nog ca 100 plaatsen omhoog. Leuk dat jullie nog zo veel leuke dingen doen Mvg Peter koop

Door: Peter Koop - Datum: dinsdag 26 november - Tijd: 20:20 - Verwijder reactie