Martine naar Sierra Leone, aan het werk

Regelmatig krijgen we wat berichten uit Sierra Leone, voor iedereen overigens te volgen via internet: volg.ws/SL119
Daar staan wat foto`s en ook filmpjes met Martine in aktie (met groene pet)!

Ze zitten in het oerwoud tussen de palmbomen en het is wennen aan een ander klimaat. Broeierige warmte en het is ook nog regenseizoen in Sierra Leone.
De eerste week bestond uit bouwen en dat is ook letterlijk sjouwen met cement en stenen. De komende week zal er ook een cultureel programma zijn en ondertussen draait het kinderwerk. Het is dus bouwen in elke betekenis van het woord.
Daarnaast mooie avond programma`s waar mooie verhalen zijn verteld en gesprekken gevoerd.
Zoals de groepsleider vermelde is het een gezellige groep (40 jongeren) die goed om elkaar denkt en aandacht voor elkaar heeft.

Geplaatst door: Rob Wielinga op zondag 28 juli om 16:50 uur