Martine naar Sierra Leone, het vertrek

Het is eindelijk zover, vandaag Martine naar Schiphol gebracht voor haar reis naar Sierra Leone. Beetje spannend was het nu wel voor haar en dat is begrijpelijk.
Ons als ouders is wel eens gevraagd of we niet trots zijn op haar,
maar met het woord trots heb ik vanuit mijn calvinistische opvoeding wat moeite. Bewondering en verwondering vind ik mooier.
Bewondering dat ze dit, geïnspireerd door de Geest, is gaan doen, het komt niet alleen uit onszelf. Verwondering in de zin hoe er met haar, ook vanuit de kerk, wordt meegeleefd.
We willen ook een missionaire gemeente zijn en dit past daar denk ik mooi in.
Op 9 augustus hopen wij haar te mogen verwelkomen na een hopelijk in alle opzichten succesvolle reis. Een klein steentje verlegd op deze aarde.....
Wilt u haar project volgen, dan kan dat via de facebookpagina van World Servants, projectnummer SL119 en via de site houden we u af en toe op de hoogte.

Geplaatst door: Rob Wielinga op donderdag 18 juli om 18:41 uur