Jongerenweekend van start!

Het weer is zonnig en droog in Brabant, waar nu het jongerenstartweekend van gang is gegaan. Na een korte nacht zat iedereen vanochtend al eeer om negen uur aan het ontbijt. En daarna het bos in!

Geplaatst door: Leiding jongerenweekend op zaterdag 8 september om 12:16 uur

Beste Boswachters, Maak er met elkaar een mooi weekend van!!! Groet van de wildemannen

Door: de Wilde - Datum: zaterdag 8 september - Tijd: 19:24 - Verwijder reactie

Goedenavond! Gistermiddag een zeer enthousiaste Tim op mogen halen, voor de eerste keer mee en had het heel erg naar z`n zin gehad! Organisatie: bedankt voor alle inspanningen!!

Door: N. Oosterom - Datum: maandag 10 september - Tijd: 21:11 - Verwijder reactie

Hopelijk was de bosbessenoogst redelijk. Want jullie moesten er wel ver voor gaan!!!! Op de startzaterdag reken ik op vla met bosbessen toe naast Ruben`s ijs!!!!

Door: T. Vonhof - Datum: woensdag 12 september - Tijd: 21:27 - Verwijder reactie