Corner Kids

Beste Corner Kids,

Dinsdag 5 juni was de laatste avond voor de vakantie. Veel kinderen hadden aangegeven in juli niet te kunnen. De laatste avond stond in het teken van knutselen met allerlei knutsels en materialen. Deze avond was het wel anders dan anders, want Annelien had de vorige keer al afscheid van ons genomen. Zingen zonder gitaar en met een stuk minder kinderen was wel even anders. Toch was het een gezellige avond.
We hopen jullie na de zomervakantie weer te zien op dinsdag 4 september. Wij wensen jullie een hele fijne zomervakantie.

Geplaatst door: Karin en Diana op woensdag 4 juli om 14:41 uur

Fijne dat jullie het gezellig hebben gehad. Fijne vakantie allemaal.

Door: C. Boerefijn - Datum: woensdag 4 juli - Tijd: 20:01 - Verwijder reactie