4 juli laatste CornerKidsavond van het seizoen!

Hallo allemaal,

Vlak voordat de vakantie begint, komen we als CornerKids nog een keer bij elkaar. Deze laatste clubavond van het seizoen wordt op dinsdag 4 juli gehouden van 18.30 tot (minstens...) 20.00 uur in de Cornerstone.

We verklappen alvast dat het een spetterende spelavond zal worden! En ja, er zal ook met tranen gespetterd worden, want we gaan een paar kids uitwuiven die na de vakantie zullen overstappen naar LEV.

Kom allemaal en trek anderen mee!

Groetjes van de leiding,
Karin, Diana en Annelien

Geplaatst door: Annelien Schenderling op maandag 26 juni om 13:24 uur

Jammer dat het samenvalt met de musical van school. Martine had graag bij dit afscheid van de cornerkids willen zijn.

Door: marja - Datum: maandag 26 juni - Tijd: 20:36 - Verwijder reactie

Ook Lisa heeft de musical op school. Ze vindt het jammer dat ze er de laatste keer niet bij kan zijn. Lisa heeft de club altijd heel leuk gevonden. Dank jullie wel voor alle creatieve avonden.

Door: Miranda Kroone - Datum: zondag 2 juli - Tijd: 20:45 - Verwijder reactie

Hallo Lisa en Martine (en misschien is er nóg iemand die vanwege de musical niet kan komen...), Wij vonden het heel fijn om jullie op de club te hebben! We zullen jullie missen. We wensen jullie veel vakantieplezier en daarna een goede start op de middelbare school. We zien elkaar vast weer op een andere plek in de kerk! Groetjes, Diana, Karin en Annelien

Door: Annelien Schenderling - Datum: maandag 3 juli - Tijd: 9:47 - Verwijder reactie