Verslag EO Jongerendag!

Vandaag zijn we naar de eo jongerendag geweest we zijn er met de trein heen gedaan lekker in de eerste klas met een voordelig weekendretour!!!!!

Toen we er waren zag het er van buiten al heel groot uit, maar toen we uiteindelijk in de concertzaal waren was het echt heel groot.

De bands hadden gave muziek en het was verder gewoon hele leuke dag.

Geplaatst door: Lucas de Lange op zondag 15 juni om 09:04 uur - Gewijzigd op: zondag 15 juni om 09:08

Leuk fotoverslag! Ik hoorde van Jan ook dat jullie een superdag hadden. Hij klonk alleen wat moe...... ;-)

Door: Dick - Datum: zondag 15 juni - Tijd: 14:39 - Verwijder reactie

Het was érg gezellig en leuk...volgend jaar weer!

Door: reza - Datum: zondag 15 juni - Tijd: 23:33 - Verwijder reactie