CornerKids beginnen 1 september weer!!

Hallo iedereen,

Of je er zin in hebt om weer naar school te gaan, is nog maar de vraag. Maar of je er zin in hebt om weer met de CornerKids te beginnen? Natuurlijk!

Nou, je hoeft niet lang meer te wachten, want op dinsdagavond 1 september gaan we weer van start. Zit je in groep 5, 6, 7 of 8, dan ben je van 18.30 tot 20.00 uur welkom in de Cornerstone . Neem alsjeblieft €2,- mee, dat geld wordt besteed aan lekkers en knutselspullen. De eerste avond gaan we vooral spellig en gezellig doen, dan weet je dat alvast!

Graag tot ziens,
De leiding van de CornerKids: Karin, Diana en Annelien