LEV beklimt kerktoren

Altijd al eens willen weten hoe het uitzicht is vanaf onze mooie kerktoren? Wist je dat er een carillon (klokkenspel) aanwezig is waarop iedere week door een beiaardier wordt gespeeld en altijd al eens willen weten hoe de kerkzolders eruit zien? Dit kan volgende week zaterdag 11 april, 15.30 uur.

Bij hoge uitzondering mag LEV aankomende zaterdagmiddag onder leiding van Henk vd Nagel (koster) de kerktoren in.

Ben je nog niet zo vaak bij LEV (12+) geweest maar vind je het leuk om erbij te zijn? Stuur dan even een mailtje naar lev-12@hotmail.nl. We verzamelen om 15.30 u bij de ingang van de Adventskerk.

Corné, Simone en JK

Geplaatst door: Jan Kees Hoogendoorn op zaterdag 4 april om 09:15 uur

Het was een leuke en spannende ervaring. Iedereen die aanwezig was bedankt voor de leuke middag.

Door: Corné Boerefijn - Datum: zaterdag 11 april - Tijd: 20:22 - Verwijder reactie

Het was een leerzame middag. Ook de bijaardier was boven aan het spelen. Zij legde van alles uit,over de klokken en de speeltafel. We genoten van het uitzicht en ook de gewelven boven het plafond waren Leuke en interessante bezoekjes! We bedanken iedereen die dit mogelijk maakte!!

Door: Nick - Datum: zondag 12 april - Tijd: 8:29 - Verwijder reactie