Kinderen zingen samen met New Adventure

Op 5 april a.s. speelt New Adventure tijdens de paasdienst. Nu zijn we op zoek naar kinderen die het leuk vinden om met New Adventure mee te zingen, zodat we een kinderkoortje kunnen vormen. De komende 2 zondagen krijgen de kinderen van de kindernevendienst een uitnodiging hiervoor. Ook kun je je via de email opgeven bij Riette Bol, riettebol@gmail.com. We oefenen op zondag 29 maart om 11.30 uur in de kerk.

Hartelijke groet, namens de kindernevendienst, Riette Bol.

Geplaatst door: Riette Bol op donderdag 12 maart om 20:44 uur - Gewijzigd op: donderdag 12 maart om 20:46