Foto's en impressie buitendienst: Follow me!

Het was even spannend, zou het nu gaan regenen of niet? De wens was van niet, maar de praktijk dreigde met bewolking en druppels. We besloten om toch naar een stal te verhuizen. Tussen kippen, koeien en ander gedierte vond iedereen een plek om zich te nestelen. De dienst begon: “Dank U, voor deze nieuwe morgen, dank U voor deze nieuwe dag.” Een dienst rondom het Woord, niet ergens in een kerk, maar op een boerderij.

Op zondag 1 juni was de buitendienst er weer! Een dienst anders dan alle andere diensten. We hebben mogen horen over een boodschap van navolging. Jezus roept ons mensen op tot navolging, ons leven lang. Vertrouwend op Hem kunnen we onze levensweg vervolgen. Om Hem na te volgen hoef je niets mee te brengen. Sterker nog, alle onnodige bagage moet weg. Als je de Here Jezus in het oog houdt, kom jij op je bestemming. Hij weet immers wat écht goed voor ons is.
Medewerking werd verleend door DeeVee. We hebben mogen genieten van nummers als: ‘Blessed be Your name’ en ‘U bent heilig’. Al met al was het zeer geslaagd. Zelfs de koeien stemden er loeiend mee in! We willen iedereen bedanken die zich voor deze dienst heeft ingezet. In het bijzonder noemen wij familie De Jong, die - zoals elk jaar- ons weer gastvrij onthaalde. Dank jullie wel!

Met vriendelijke groet,

De jeugdienstcommissie.

Geplaatst door: Jeugddienstcommissie op zondag 1 juni om 14:59 uur - Gewijzigd op: zondag 1 juni om 15:25

Ik vond het een fijne dienst! Bedankt voor het organiseren! En volgend jaar gewoon lekker mooi weer erbij regelen ;-)

Door: Peter - Datum: maandag 2 juni - Tijd: 22:26 - Verwijder reactie

Mooi optreden van DeeVee. Is voor herhaling vatbaar!

Door: Ruud - Datum: dinsdag 3 juni - Tijd: 9:37 - Verwijder reactie