Ondersteboven?! (EO Jongerendag)

14 juni 2008 is het weer zover. De jaarlijkse EO-jongerendag is er dan weer. Het belooft weer een groot feest te worden! Dit jaar is het thema ondersteboven. Wat zullen ze daar nu mee bedoelen? Gaan ze ons ondersteboven keren? Zetten ze de wereld op z’n kop? Wij weten het ook niet. Maar je kunt het weten als je met ons meegaat!

Op 14 juni willen we met de 12 en 15+ naar de EO-jongerendag. Er zijn al heel wat aanmeldingen binnen en de kaarten zijn beperkt, dus wees er snel bij! Kees Kraayenoord en Bram Rebergen zullen de sprekers zijn. Kees is natuurlijk overbekend van de gospelmuziek en heeft ca. twee jaar geleden bij ons in de kerk een optreden gegeven. Bram Rebergen kennen wij ook. Hij ging vorig jaar tijdens de buitendienst voor. Het belooft dus een feest te worden met een aantal bekenden, maar ook met duizenden onbekenden. Zorg dat je erbij bent!

Geplaatst door: Jan Domburg op zaterdag 24 mei om 10:23 uur

Leuk dat er vanuit de Adventskerk iets wordt georganiseerd om naar de jongerendag te gaan!

Door: Esther - Datum: zaterdag 24 mei - Tijd: 14:47 - Verwijder reactie