LEV sluit af op de "SUP"

Zaterdag 12 juli beloofde een prachtige dag te worden voor een afsluiting van LEV. Om 11.00 u verzamelden we bij de Cornerstone om fietsend richting Nieuwkoop te vertrekken. Het was voor sommigen even slikken: "zo ver" maar na een half uur keuvelen op de fiets waren we al op de plaats van bestemming.

De roeiboten lagen al klaar en we mochten twee sup`s meenemen. SUP kun je vertalen als Stand Up Paddling. `t lijkt op een surfplank waarop je je met een peddel al staande voortbeweegt. Onze tieners lagen echter liever in het water dus meer zwemmen dan peddelen. Tussen de middag lekker pannenkoeken gegeten, deels gebakken door "Jan Kees" en deels door "Jan". We zijn er nog steeds niet uit wie de lekkerste heeft gebakken. Na een gezellige en natte middag weer terug naar Alphen ad Rijn met slechts één lekke band.

We kijken er met plezier op terug, iedereen een prettige vakantie, rust even lekker uit en tot volgend seizoen

Corné, Winke en Jan Kees

Geplaatst door: jan kees hoogendoorn op vrijdag 18 juli om 21:59 uur