Jeugddienst In vuur en vlam - 18 mei!

Na zijn opstanding verschijnt Jezus nog meerdere keren voordat hij naar de hemel gaat. Die verschijningen hebben ook iets vreemds. Jezus wordt soms niet herkend, en er is ongeloof terwijl Jezus echt in levende lijve bij zijn leerlingen is.

In deze dienst wordt het gedeelte uit Lucas 24: 28-35 gelezen. Twee leerlingen ontmoeten Jezus naar Emmaus. Pas bij de maaltijd werden hun ogen geopend. En achteraf zeggen ze: "Brandde ons hart niet toen hij onderweg met ons sprak en de Schriften voor ons ontsloot?".

Hoe is dat voor ons? Hoe raakt de uitleg van de bijbel ons vandaag? Worden wij nog in `vuur en vlam` gezet?

We zien je graag 18 mei in de jeugddienst!
Tijd: 18.30 uur
Voorganger: ds. Vonhof