Kindernevendienst uitje 21 juni

Het jaarlijkse kindernevendienst uitje is gepland op 21 juni. Zetten jullie het vast in de agenda. Verdere informatie en de uitnodiging volgt nog.

Alvast bedankt Deborah, Diana en Wilma

Geplaatst door: Karin van Ettikhoven op donderdag 24 april om 17:14 uur - Gewijzigd op: zondag 27 april om 16:10

Let op dat je je nu ook kunt opgeven via de website! Nu opgeven (klik hier)

Door: Leiding Kindernevendienst - Datum: zondag 27 april - Tijd: 16:11 - Verwijder reactie