Sint en Piet bezoeken de Cornerstone

Op zondagavond bezochten Sint en Piet zeer onverwacht LEV in de Cornerstone. Terwijl de tieners rustig met een spelletje bezig waren, bonsde Piet tegen het raam met een oorverdovend gegil tot gevolg. Merel en Mandy sprongen bij elkaar op schoot. Het bleek al snel dat Sint en Piet goed op de hoogte zijn van het reilen en zeilen van LEV. Ondanks de hoge leeftijd van de Sint mocht menig tiener op de knie van de goedheiligman plaatsnemen. Martine werd nog even aan de tand gevoeld over de eisen die zij zou stellen aan een jongen en Ruben mocht nog eens uitleggen waarom hij in de vinger van Tess had geknipt. Sebastiaan werd geprezen om zijn heldhaftigheid tijdens de kampspooktocht. Ondertussen werd Sint een aantal keren op z’n mobiel gebeld. Het was wel duidelijk dat Sint een zeer druk bezet man is. Piet had een goed gevulde zak pepernoten bij zich en na vertrek was de inhoud van de zak volledig terug te vinden op de vloer van Cornerstone. En toen was het tijd om afscheid te nemen. Sint en Piet werden uitgezwaaid en vertrokken verrassend duurzaam per fiets naar het volgende bezoek. Tot volgend jaar?!

Geplaatst door: Winke, Corné en Jan Kees op maandag 2 december om 22:37 uur