23+ kring - aankomende donderdag!

Aankomende donderdag is er weer 23+ kring (ook welkom als je 21 of 22 bent :))!

Het thema die we gaan behandelen is: Permanent leren. Over de omgang van de bijbel.
Ons boekje (Discipel voor het leven) zegt hier onder andere over:
"Discipel van Jezus zijn betekent: leerling zijn en blijven. Het woord `discipel` betekent ook letterlijk leerling. Veel christenen vandaag lijken dat te vergeten. Sommigen denken dat ze uitgeleerd zijn zodra ze de catechisatie hebben afgerond. Anderen mensen dat ze helemaal wel zonder kunnen. Ze gaan er van uit dat je geloof je komt aanwaaien. Ze drijven maar wat op hun gevoel. Zoals zij het ervaren, zoals zij het beleven, zo is het. Ze missen de grondlijnen van de Bijbel. Van de kernen van het christelijk geloof weten ze weinig of niets. Gevaarlijk is dat, want zonder kennis gaan alle deuren open voor dwalingen en dwaze opvattingen. Discipelschap is leerlingschap. Daar groeien we nooit bovenuit. Blijven leren, permanent leren is de opdracht voor ieder die geloof."

Dit keer zijn we bij Marleen thuis te gast:
Da Costastraat 14

Tot donderdag 20.00 uur! Voel je welkom, maar laat wel even weten of je komt ;)

Groetjes,

Leanne & Diana