Praise avond

Hoi allemaal!

Op zaterdag 2 november is er een praise avond in Hazerswoude-dorp. Tijdens deze avond is er veel ruimte voor het zingen van praise/opwekkingsliederen en is er een korte overdenking, dit keer door René Ruitenberg. De avond wordt muzikaal begeleidt door Romans Twelve.

Impressie Romans Twelve: http://www.youtube.com/watch?v=dUnE8nTTa8o

Ik ga zo wie zo, maar het lijkt me leuk om met een groep uit de kerk te gaan! Mocht je het leuk vinden mee te gaan, geef je dan op bij mij. Dan zorg ik dat er genoeg vervoer is.

Tot de 2e! (of eerder natuurlijk :))

Leanne

lee.pantjes@gmail.com