Achter de schermen: jongeren startweekend...

Tijdens het jongerenstartweekend werd op zaterdagavond een boswandeling gemaakt waarbij de jongeren bijzondere `types` tegenkwamen in het bos. Ronduit angstaanjagend af en toe. Pas vandaag lekte via een van de veiligheidsdiensten uit dat er vooral bekenden achter deze verschijning zaten. Uiteraard zullen deze gemeenteleden erop worden aangesproken dat het geen pas geeft om tijdens zo`n startweekend het bos onveilig te maken.

Geplaatst door: Leiding startweekend op maandag 16 september om 22:45 uur

Tjonge jonge zeg, wat een grote groep jongeren. Positieve ontwikkeling in de Adventskerk! In de jeugddienst had ik vooral met `oudere jongeren` (oa `Meisje Morgenrood` van 98 jaar) van doen, maar toch ook nog wel heel bijzonder dat er na zo`n intensief weekend toch ook enkelen van de foto waren!! Een goede start aanstaande zondag. Groet uit Wateringen.

Door: ds. J. Henzen - Datum: dinsdag 17 september - Tijd: 7:49 - Verwijder reactie

Wat een grote groep! Leuk dat het steeds meer groeit!! Seems you had a lot of fun!

Door: Leanne - Datum: dinsdag 17 september - Tijd: 21:31 - Verwijder reactie

Afgelopen zondag kwamen 3 enthousiaste maar uiteraard vermoeide kinderen thuis. Ze hadden een super leuk kamp achter de rug (kun je op de foto`s wel zien). Alle kampleiding bedankt!! Fantastisch dat jullie ook dit weer jaar geheel belangeloos (waar zijn we zonder vrijwilligers) dit kamp hebben voorbereid en met de kinderen op pad zijn geweest.

Door: Rob Wielinga - Datum: woensdag 18 september - Tijd: 8:29 - Verwijder reactie

Ik heb een heerlijk weekend gehad met alle jongeren, erg gezellig. Fijn dat jullie er allemaal waren, ik hoop van harte volgend jaar weer !

Door: Heleen Stigter - Datum: woensdag 18 september - Tijd: 12:19 - Verwijder reactie

Merel was heel erg moe, maar ook super enthousiast. Leiding : bedankt voor dit zeer geslaagde weekend!

Door: Ed en Sjanie - Datum: woensdag 18 september - Tijd: 19:51 - Verwijder reactie