Buitendienst in de stal...

Het zat er al aan te komen. De zomer is vrijdag maar heel aarzelend begonnen en voor zondag wordt vooral regen voorspeld. Dat betekent dat de buitendienst aan de Kortsteekterweg 62 in een van de stallen wordt gehouden. In zekere zin maakt het ons ook nog duidelijk dat het voor God niet uitmaakt waar je bijeen komt voor een kerkdienst. En dat willen we nog steeds doen morgen om 12.00 uur. Neemt u ook een stoel mee als dat kan?

Geplaatst door: Jeugddienst Commissie op zaterdag 22 juni om 11:44 uur

Heel verstandig!

Door: Hiljonda Koornstra - Datum: zaterdag 22 juni - Tijd: 14:06 - Verwijder reactie