Impressie the Way, the Truth and the Life.

Heb je al nagedacht over de inrichting van je nieuwe huis? Misschien vraag je je af welk huis dat wezen mag? Het is het nieuwe huis wat in de hemel voor jou klaar staat als jij Jezus wilt volgen. Jezus wijst je daar niet zomaar een weg naartoe. Hij is zelf de Weg. Als je wilt leven in relatie met Hem mag jij bij de Vader komen.

Dit is zomaar een greep uit de preek van ds. W. Geuze tijdens de jeugddienst. Het was een zeer fijne dienst! We hebben mogen genieten van IJK Desire die op een leuke en relaxte manier de liederen zong. We mochten horen van een fantastische boodschap. In de navolging van Jezus telt de leeftijd of IQ niet. Iedereen mag bij de Here Jezus horen en heeft daarom ook uitzicht op een nieuwe woning! Wie wilt dat nu niet? We kijken nu al uit naar de volgende jeugddienst, de buitendienst.
Mocht je nu denken: “Die kerk is met zo’n leuke dienst toch snel vol.” Er is plek zat! Dus schroom niet om te komen. Je bent altijd welkom. Wij als de jeugddienstcommissie kijken er naar uit je de volgende keer te ontmoeten. Tot dan!

Met vriendelijke groet,

De jeugddienstcommissie.

Geplaatst door: Jan Domburg op zondag 6 april om 21:48 uur

Ha Jan. Het was een leuke dienst. Zowel inhoudelijk als wat betreft het koor Desire, dat klonk erg goed. Dank voor het organiseren!

Door: Dick - Datum: zondag 6 april - Tijd: 22:49 - Verwijder reactie

Het verhaal ziet er erg leuk uit. Ik had er zeker bij willen zijn. Ook een erg leuk onderwerp!

Door: Elianne - Datum: zondag 6 april - Tijd: 22:52 - Verwijder reactie