Ga mee met de zomerkampen naar Leusden!

Elk jaar worden er vanuit de Alphense pkn-kerken kampen georganiseerd naar Leusden. Drie wel te verstaan:

Voor 8-10 jaar Ietsiepietsie Expeditie
Voor 11-13 jaar Nu of nooit 2008
Voor 14-16 jaar Your Travel

Alle drie in de week van 19 t/m 26 juli 2008.

Geef je op via de website: www.zomerkampleusden.nl

Geplaatst door: Herman Schreuders op vrijdag 4 april om 22:32 uur - Gewijzigd op: vrijdag 4 april om 23:15

Op de website van de zomerkampen zie ik drie andere kampen. Kan ik me al wel opgeven?

Door: Bas - Datum: zaterdag 5 april - Tijd: 20:54 - Verwijder reactie

Ha Bas. Klopt. De namen kloppen nog niet op de website van de zomerkampen, maar je kunt je al wel aanmelden voor alle drie de kampen.

Door: Herman - Datum: zaterdag 5 april - Tijd: 23:23 - Verwijder reactie