Afsluiting catechisatie - met foto`s

Op woensdag 11 april hebben we een leuk en leerzaam seizoen catechisatie afgesloten bij pizzeria Is Morris. We hebben lekker pizza gegeten met een heerlijk toetje na. Gelukkig hoefden we niet voor de onkosten af te wassen, maar zijn we grotendeels gesponsord door de wijkkas. Hartelijk dank daarvoor!

Hier is een bijzonder bericht voor de moeder van Lars: Lars zou graag elke zondagavond een Dame Blanche op het menu willen (zie foto). Het recept is af te halen bij de kok van Is Morris.

Dit seizoen hebben allebei de groepen eerst de Bijbel inleidend besproken. Vervolgens hebben we de Tien Geboden behandeld. We hebben gekeken naar Gods bedoeling met de geboden. Per gebod hebben we passende Bijbelverhalen gelezen en besproken om vervolgens te kijken naar de boodschap voor ons geloofsleven nu. We hebben mogen zien dat de Here Jezus in Zijn leven de Wet voor ons heeft vervuld. Wij zijn geroepen om de geboden als dankbaarheid voor Zijn reddende liefde na te volgen. De oudste groep heeft in de laatste twee lessen de betekenis van de doop besproken. Het was erg inspirerend om ieders dooptekst nader te bestuderen. De jongste groep heeft de een-na-laatste les besteed aan het thema `bidden` om de laatste les de toren van de Adventskerk te beklimmen. Wat een mooi uitzicht!

Als leiding hebben we de catechisatie erg leuk gevonden en we willen de jongeren bij deze hartelijk danken voor dit mooie seizoen. Bedankt!

Dirk, Jan en Astrid

Geplaatst door: Dirk, Jan en Astrid op woensdag 11 april om 23:38 uur

Fijn dat het voor jullie een goed seizoen is geweest! Goed om wat vertrouwde gezichten te zien, maar geweldig dat er ook nieuwe deelnemers waren. Bij `Is Morus` altijd lekker en gezellig! Een hartelijke groet uit Wateringen, ds. Jan Henzen

Door: jhenzen - Datum: zaterdag 14 april - Tijd: 20:43 - Verwijder reactie