Kindertheater: Simon en Zo

Woensdag 22 februari 2012
14.00 tot 16.00 uur
Maranathakerk

Pablo leert vliegen... een theatervoorstelling voor jong en oud. Een spannende, vrolijke en kleurrijke meespeelvoorstelling, waarin Simon en Zo de kinderen de wereld van God spelenderwijs laten ontdekken.

Tijdens deze voorstelling nemen Simon en Zo de kinderen mee naar Vogeleiland. Daar woont Pablo, een klein vogeltje. Hij is net geboren en wil het liefst gaan vliegen, net als Vadervogel en Moedervogel en al zijn vriendjes. Maar Pablo durft niet zo goed. Hij is bang, bang om te vallen en bang voor de kat.

Gaat het Pablo lukken om te leren vliegen?
En wat doet de kat op Vogeleiland?

Wil je weten hoe dit afloopt? Kom dan, met je vriendjes en vriendinnetjes kijken! Iedereen (vanaf vier jaar) is van harte welkom en de toegang is gratis!

P.S: Neem een kussentje mee om op te zitten

Geplaatst door: Jeugdouderlingen op zondag 5 februari om 11:56 uur