Er is een tijd van komen...

Time flies when you’re having fun is een gezegde. Dan is het op eens 5 jaar verder. En nu is voor mij het moment gekomen om andere uitdagingen aan te nemen en mij verder te richten op mijn afstuderen van mijn master HRD die ik sinds september 2011 ben gestart in Enschede.

De afgelopen jaren heb ik mij met ups en downs ingezet voor de jeugddiensten. Fijn dat er elke keer weer mensen op kwamen dagen! En wat een gave preken, koren en bands heb ik voorbij zien komen! Het mooiste vind ik nog wel de samenwerking binnen de jeugddienstcommissie, waarin er ruimte was voor discussie en waar iedereen zijn of haar talenten kon gebruiken. Dank jullie wel allemaal!

Nu mag Ramona Visser van mij het stokje van voorzitter overnemen. Samen met Johan Wassenaar, Patricia Hoogenes en Hester den Hartog gaan zij als team de jeugddiensten vormgeven. Ik hoop dat iedereen in de gemeente ziet hoe het Woord inspireert voor actie. Dat er elke keer weer mensen zijn die enthousiast taken aannemen in de kerk. Mooi om te zien!

Natuurlijk hoop ik dat jeugddiensten blijven bestaan en dat iedereen komt ervaren wat voor geweldige en inspirerende avonden dit kunnen zijn, met actuele en prikkelende thema’s! Jongeren trek je ouders mee ; ouders trek uw kinderen mee ;)
Samen kerk zijn en God dienen, dat is waar het uiteindelijk allemaal om draait.

Met vriendelijke groet en Gods zegen in al jullie werk, studie en andere bezigheden binnen en buiten de kerk!

Leanne Pantjes

P.S.: 5 februari 2012 is de eerstvolgende jeugddienst! Houd de website in de gaten ;)

Geplaatst door: Leanne op donderdag 12 januari om 23:12 uur - Gewijzigd op: donderdag 12 januari om 23:15

Dank voor je betrokken en enthousiaste inzet, Leanne! Het was goed om met je samen te werken en elkaar af en toe tegen te komen in een jeugdoverleg (en natuurlijk in de Adventskerk!). Sterkte met je opleiding, ook in Enschede komen er ongetwijfeld weer een hoop nieuwe uitdagingen. Groet, ds. Jan Henzen uit Wateringen

Door: J. Henzen - Datum: vrijdag 13 januari - Tijd: 10:59 - Verwijder reactie

Je bent een toppertje!! (en ja, ik ben bevooroordeeld :) )