Verslag volleybaltoernooi Meeting

Tussen alle kerstdiners en nieuwjaars borrels door heeft de Meeting niet stil gezeten. Woensdag 28 december hebben we meegedaan aan het interkerkelijk volleybaltoernooi in Bodegraven dat dit jaar al voor de derde keer werd georganiseerd.
Na even ingespeeld te hebben begonnen we aan de eerste wedstrijd. Deze was gelijk spannend; het ging de hele tijd gelijk op en eindigde dan ook in gelijkspel. De tweede wedstrijd speelden we helaas tegen een niet zo sportief team, de scheidsrechter had zijn ogen in zijn broekzak en zag niet eens het verschil tussen ‘in’ en ‘uit’. We begonnen met een flinke achterstand, maar na inzet van ons geheime wapen op de service (Wesley) kwamen we terug van 7-14 naar 14-14. Helaas verloren we de wedstrijd uiteindelijk toch met een klein verschil. De derde wedstrijd waren we aan het begin nog niet helemaal wakker en begonnen we met een achterstand, maar dankzij ons 2e geheime wapen (Danny) kwamen we terug van een achterstand en wonnen we! De laatste wedstrijd was weer spannend en gingen we gelijk op en eindigde wederom in gelijkspel. Op basis van onze prestaties in de voorrondes werden we ingedeeld in een poule waarin we nog 3 wedstrijden speelden. Het ging in deze wedstrijden steeds gelijk op, maar helaas hebben we alle 3 de wedstrijden verloren. Aan de aanmoediging van Dirk Kroon en Deborah heeft het in ieder geval niet gelegen.
Na het toernooi gingen we met de rest van de bijna 200 deelnemers naar de Triomfatorkapel om daar nog samen te eten. Na het eten werden de prijzen uitgereikt. Van de 20 deelnemers zijn wij 16e geworden, maar meedoen is belangrijker dan winnen. We hebben in ieder geval met veel plezier mee gedaan. We willen ook Dirk Kroon nog bedanken voor het fluiten bij de wedstrijden.

Geplaatst door: Meeting commissie op woensdag 28 december om 21:54 uur

Klinkt goed! Jullie zijn uiteindelijk wel mooi de nummer 1 van de laatste vijf geworden! Da`s niet niks! Leuk verslag ook.

Door: Dick - Datum: woensdag 28 december - Tijd: 22:05 - Verwijder reactie

Alle spelers weer van harte bedankt voor jullie geweldige inzet. En familie Kroon, hartelijk dank voor jullie inzet in de organisatie. Hopelijk zien wij jullie weer verschijnen volgend jaar. Namens de organisatie.

Door: Willem den Hertog - Datum: zaterdag 31 december - Tijd: 10:54 - Verwijder reactie

Haha ik zie het weer helemaal voor me! Nog nooit heb ik mijn moeder zo fanatiek gezien :) Goed initiatief blijft het!

Door: Leanne - Datum: donderdag 12 januari - Tijd: 23:08 - Verwijder reactie