LEV zondag 6 november

Beste LEV` ers,

Aankomende zondag is het 6 november en weer tijd voor LEV! Maar omdat er precies op dezelde tijd in de Adventskerk een theaterdienst wordt gehouden, nodigen wij jullie uit om gezamenlijk naar deze dienst te gaan. We verzamelen om 18.00 uur bij de Maranathakerk! Neem gerust iemand mee.

Misschien herinneren jullie nog de theaterdienst van vorig jaar met het verhaal van Max Lucado. The Rovenians brengen nu een nieuw thema. Hopelijk tot aankomende zondag.

Hartelijke groet

Leiding LEV