Jongeren Startweekend vertrek info

Beste luitjes,

het is bijna zover! Vrijdag 9 september a.s. gaan wij op kamp naar Leusden.
Wij als leiding hebben er al erg veel zin in en hopelijk ben jij er ook helemaal klaar voor.

Jullie worden vrijdag om 19.00 uur verwacht op het YMCA kampterrein in Leusden.
Adres: Paradijsweg 4,
3832GT Leusden.
www.YMCAkampeercentra.nl

Naast een goed humeur is het handig om de volgende dingen mee te nemen:
• Slaapzak/dekbed (+ onderlaken)
• Kussen
• Voldoende kleding (denk ook aan warme kleding!)
• Toiletartikelen
• Handdoeken
• Evt. medicijnen
• Zaklamp
• Regenkleding
• Goede schoenen
• Extra wit t-shirt (wat vies mag worden)

Wat moet je thuislaten:
• Energiedrank
• Alcoholische dranken

Nintendo, I-pod, telefoons of andere dure elektronica kun je beter thuislaten. Ook geld heb in principe niet nodig..Wanneer je toch iets hiervan meeneemt dan doe je dat op eigen risico.

Zondagmiddag om 15.00 uur is het kamp helaas alweer afgelopen. Wij zorgen voor koffie en thee voor diegene die jou komt ophalen, zodat we op ons gemak afscheid kunnen nemen na, hopelijk, een gezellig weekend.

Telefoonnummer in geval van nood: Heleen Stigter 06 12394559 of Jan de Lange 06 22214429

Heb je nog vragen, bel dan met Heleen of Jan.

Groetjes,
Namens de hele staf

Geplaatst door: Staf JogerenStartweekend op dinsdag 6 september om 20:02 uur - Gewijzigd op: dinsdag 6 september om 20:08