Geslaagd? Gefeliciteerd!

Gelukkig hangt na een spannende week op veel plaatsen de vlag met schooltas uit. Iedereen die geslaagd is van harte gefeliciteerd daarmee! En nu maar even genieten van een welverdiende vakantie. Natuurlijk denken we ook aan de jongeren die te horen kregen dat ze niet zijn geslaagd en die nu weer aan de slag moeten voor herexamens, of een jaar gaan overdoen. Succes daarbij. In deze dagen is letterlijk en figuurlijk het spreekwoord van toepassing: “na regen komt zonneschijn”. Hoe het ook is, aan alle jongeren een superleuke vakantie toegewenst!

En als je na de zomer het seizoen leuk wilt beginnen, haak dan aan bij het jongeren startweekend. Er zijn al voldoende aanmeldingen, dus het als helemaal leuk als jij ook meegaat. Geef je op via de banner op de startpagina van de site (of klik: hier).

Geplaatst door: Kerkenraad/Jeugdouderlingen/Predikanten op vrijdag 17 juni om 20:45 uur