Volgende week: spaardoosjes mee!

Net als vorig jaar tijdens de 40-dagen tijd kregen de kinderen van de kindernevendienst een spaardoosje. In dat spaardoosje kun je geld doen voor het project van de ZWO-commissie: Straatmeisjes in Accra en Ghana.

Met dat geld dat wij sparen kan men in Accra zorgen dat meisjes een opleiding tot bijvoorbeeld kapster kunnen volgen. Ook is er een school waar ze kunnen leren hoe ze mooie kleren kunnen maken. zo kunnen ze na de opleiding zelf geld gaan verdienen.

Meedoen en inleveren
We hopen dat alle kinderen en hun ouders mee doen zodat we aardig wat geld kunnen inzamelen voor dit project. De doosjes kunnen 24 april of 1 mei ingeleverd worden in de kerk. Namens de ZWO-commissie: dankjewel alvast voor het meedoen..!

Geplaatst door: Leiding Kindernevendienst op zondag 17 april om 18:01 uur