Voor het eerst: Startweekend voor jongeren

Haak je aan bij het startweekend voor jongeren? In Leusden. Van vrijdagavond t/m zondag (9-11 september). Enthousiast team. Voorwaarde: je zit (in september) op de middelbare school. Geef je snel op - de inschrijving is geopend. Kosten: geen. Wat gaan we doen? Geen idee (nog).... maar daar hebben jullie vast geen probleem mee... Het wordt vooral een leuke en relaxte start van het (school)seizoen.

Opgeven kan direct op de website, zie de banner op de startpagina.

Geplaatst door: Jan, Anne-Marie, Peter, Lydia, Winke & Heleen op vrijdag 8 april om 17:48 uur - Gewijzigd op: dinsdag 12 april om 23:18