Kerstdinner 12+ / LEV - 20 december 2010

Sneeuw en ijs getrotseerd hebben wij afgelopen maandag gezellig met elkaar een kerstdinner gehad en een film gekeken.
We hebben gedacht aan het wonder van een God die, oneindig groot, zich kwetsbaar en klein heeft gemaakt om dicht bij de mensen te kunnen zijn.

Geplaatst door: Leiding 12+ en LEV op donderdag 23 december om 17:08 uur - Gewijzigd op: donderdag 23 december om 17:11

Namens Sanne, Johan en Tim wil ik jullie bedanken voor een reuze gezellige avond! Lekker gegeten, leuke film; bedankt!! ds. Jan Henzen

Door: J. Henzen - Datum: zaterdag 25 december - Tijd: 19:50 - Verwijder reactie